22.9 C
Corfu
Κυριακή, 26 Ιουνίου, 2022

Μαθητικές συναυλίες καθημερινά από τη ΦΕ “Μάντζαρος”

Η Φιλαρμονική Εταιρία "Μάντζαρος", την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου, καθημερινά, διοργανώνει μαθητικές συναυλίες, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Φιλαρμονικής. Το αναλυτικό πρόγραμμα των συναυλιών έχει ως...

Το Μουσικό Φεστιβάλ Παξών ξαναρχίζει μετά από 2 χρόνια – Όλο το πρόγραμμα

Το Paxos Music Festival σε παραγωγή των Φίλων Παξών ξαναρχίζει αυτό το καλοκαίρι μετά από δύο χρόνια περιορισμών και lockdown λόγω του COVID 19. Αυτή...

“Ο άνθρωπος του Θεού” …στον Άγ. Ιωάννη Παρελίων

Μέσα από την οθόνη του The Moonlight Cinema Caravan Το Σάββατο 25/6, στις 21:30 στο Archontiko Petrettini Boutique Hotel, Agios Ioannis Parellion, μέσα από...

Αυλή Μεζεδοπωλείο: Μια “αυλή γεύσεων” στον Κόλπο της Γαρίτσας

Το Μεζεδοπωλείο η "Αυλή" είναι μια οικογενειακή επιχείρηση, όπου  όλα γίνονται με μεράκι και φροντίδα. Από το 2009 που άνοιξε τις πόρτες της, κέρδισε...

Φθάνοντας στην Αφρική…

Το Corfu Stories εξασφάλισε την αποκλειστική αφήγηση της συγκλονιστικής περιπέτειας του Κερκυραίου, Φρειδερίκου Μαραμπού, που το 1984 διέσχισε με τη μοτοσικλέτα του την έρημο Σαχάρα.

Επιμέλεια: Ηλίας Αλεξόπουλος

Μέρος 2ο: Δείτε το πρώτο μέρος, ΕΔΩ.

ΠΡΩΙ της 7ης Σεπτεμβρίου, αποχωρούμε, με τον Βασίλη και τη Ρίτσα. Προορισμός, η Τύνιδα (Τυνησία), μέσω Ιταλίας – το ταξίδι το είχα σχεδιάσει όλο ο ίδιος απ’ την Αθήνα, μετά από αυστηρή, προσωπική μελέτη: ο χάρτης της Michelin και μολύβι. Κι αυτό, καθώς, πέραν των άλλων, σ’ αυτά τα μέρη, της Βορείου Αφρικής, η ηρεμία… χανόταν απ’ τη μια στιγμή στην άλλη – στο Τσαντ μαίνονταν οι πόλεμοι και ο Καντάφι είχε κλείσει τα σύνορα. Δεν ήθελα, λοιπόν, να εγκλωβιστώ σε μια γωνία και να περιμένω, αν συνέβαινε κάτι, πότε θα βγω από τα σύνορα.

Η ΕΠΙΛΟΓΗ, λοιπόν, ήταν να μην φθάσω απ’ τον Νείλο στον Ατλαντικό κι εναλλάξ (μιας και με χώριζε απ’ την Αίγυπτο ο… Καντάφι –η Λιβύη, δηλαδή- και το Τσαντ), αλλά να περάσω απ’ την Τυνησία, ένα μικρό κράτος, από εκεί να μπω στην Αλγερία, να φθάσω στο Μοκτάρ, στα νότια σύνορα με το Μάλι κι από εκεί, στο Ντακάρ…

ΜΕ ΤΟ «Aίολος» κινήσαμε απ’ το λιμάνι της Κέρκυρας για Brindisi. Τιμή εισιτηρίου και μηχανής, 5.000 δρχ. Μετά από 10 ώρες φθάσαμε κι από εκεί βαδίζουμε προς Νότο, Taranto. Nεολαία και φασαρία. Για να κοιμηθώ, χρειάστηκε… καλό σκούπισμα, ώστε να μη με τρυπήσει κάποια απ’ τις σύριγγες που αφθονούσαν στο έδαφος!

Άποψη του Παλέρμο

ΜΕΣΗΜΕΡΙ της 8ης Σεπτεμβρίου, συνεχίζουμε προς την παραλία KatanzaroLido. Ξημερώματα της 9ης, με ψιχάλα, πάμε στο Reggio C. με προορισμό το Villa S. Giovanni κι από εκεί, με ferry, περνάμε απέναντι, Messina. Κι από εκεί, στροφή προς Palermo και Trapani, απ’ όπου είχε πλοίο κάθε μέρα.

ΑΦΟΥ περάσαμε το βράδυ σε μια μεγάλη παραλία, το πρωί κινήσαμε για τον προορισμό μας. Στο Palermo φθάσαμε τ’ απόγευμα (10 Σεπτεμβρίου), αφού διασχίσαμε μια όμορφη διαδρομή, με δέντρα και σπίτια βενετσιάνικης αρχιτεκτονικής – φυσικά, η Κέρκυρα δεν είχε να ζηλέψει τίποτα. Βγαίνοντας στο δρόμο προς Trapani, βρίσκομαι αίφνης κάτω, με τη μηχανή μου πάνω μου. Με είδε προδώσει ένα παλιό πρόβλημα με τον μηνίσκο μου. Έτρεξαν κάποιοι Ιταλοί, με σήκωσαν, συνεχίσαμε.

ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ στην Autostrada… Όλα λειτουργούν κανονικά, όταν ξαφνικά βλέπω τη μηχανή του Βασίλη να παίρνει τούμπες και να σέρνεται στο έδαφος – πιο πίσω ο Βασίλης με τη Ρίτσα και πιο πίσω, τα μπαγκάζια. Θυμάμαι πως έγραψα στο ημερολόγιό μου πως «Θεία δύναμη, κάποιου Αγίου, βοήθησε τα παιδιά, που με λίγες μόνο γρατσουνιές πλήρωσαν το λάθος της βαρυφορτωμένης μηχανής τους».

ΜΕΣΗΜΕΡΙ 11ης Σεπτεμβρίου, φθάνουμε Trapani. Kάποιες μικροεπισκευές, κάποιες μικροαγορές (ένα τιμόνι, μπουζί και λάδια), κάποιο… σοκ! Ήταν, βλέπεις, σαν άγονη γραμμή και το επόμενο πλοίο για την Τύνιδα ήταν την Κυριακή. Μετά, δηλαδή, από πέντε μέρες!

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ να γυρίσουμε Palermo, απ’ όπου είχε πλοίο κάθε μέρα. Ευτυχώς, φθάσαμε εγκαίρως – παρά το μεγάλο μποτιλιάρισμα. Βγάλαμε εισιτήρια (80.000 λιρέτες το άτομο και 13.000 λιρέτες η μηχανή) και στις 9.30 σαλπάρουμε.

ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ βρήκαμε χρόνο για μπάνιο και για ξύρισμα, καθώς τα φώτα του Palermo φαίνονταν όλο και μικρότερα. Ξανάνοιξα του χάρτες, μια τελευταία ματιά και, ίσως, κάποιες τελευταίες πληροφορίες απ’ τους γύρω, μιας και σ’ αυτά τα μέρη, απ’ τη μια στιγμή στην άλλη, υπήρχε ο κίνδυνος να ξεσπάσουν επεισόδια, κοινωνικές αναταραχές, πολιτική κρίση.

ΞΗΜΕΡΩΜΑ 12ης Σεπτεμβρίου… Κατά τις 9.30 το πρωί, το πλοίο μπαίνει στο λιμάνι της Τύνιδας. Για την αποβίβασή μας, οι διατυπώσεις ήθελαν παρουσίαση διαβατηρίου, ασφάλεια οχήματος, επίδειξη τρίπτυχου και συμπλήρωμα μιας φόρμας που μας έδωσαν – στα γαλλικά (βίζα δεν χρειαζόταν). Μετά από τον έλεγχο, φεύγουμε απ’ το λιμάνι και κινούμαστε προς το κέντρο, εν μέσω μιας απίθανης ατμόσφαιρας, με μυρωδιές από μπαχάρια και μυρωδικά κι ενός απίθανου μποτιλιαρίσματος. Ήμαστε, πλέον, Αφρική…

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μαθητικές συναυλίες καθημερινά από τη ΦΕ “Μάντζαρος”

Το Μουσικό Φεστιβάλ Παξών ξαναρχίζει μετά από 2 χρόνια – Όλο το πρόγραμμα

“Ο άνθρωπος του Θεού” …στον Άγ. Ιωάννη Παρελίων

Αυλή Μεζεδοπωλείο: Μια “αυλή γεύσεων” στον Κόλπο της Γαρίτσας

Προσπάθεια για σύνδεση Κέρκυρας-Μ. Βρετανίας το χειμώνα

Η αναπληρώτρια πρέσβειρα της Βρετανίας στην Ελλάδα Susan Geary επισκέφτηκε σήμερα Πέμπτη 21/6, το πρωί, τη Δήμαρχο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων  Μερόπη Υδραίου. Η συνάντηση...